fredag 28 december 2012

T minus -3 days

Igår gick segt. Somnade väldigt sent. Idag går det bättre. Återigen svårt att sova, men fick ihop sex timmar och då vaknade jag sju. Bäbissteg verkligen, men beggars can't be chosers - jag tar det jag får.

Eh... Det är fan Fredag idag. Måste man gå ut och så då? Går det inte bra med att bara träna och stanna hemma? Jooooo det tror jag!... Eller?

lol. Nu räcker det. Jag ska ut på lördag med en polare från Lund - ikväll stannar jag hemma och jobbar(!).

Med lite tur vaknar jag i tid för träning imorgon bitti.

Ska försöka komma hem 19:00 idag.

19:30-21:00 gym.
21:15 - 22:00 Redigera PB.
22:00 - 23:00 sova.

Och sådär ser det ut när jag kokar upp ett schema...



Oh and by the way... 25 Armhävningar och 108,3kg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar