torsdag 7 juni 2012

Another day in paradise

Det regnar. Bugger that. Har varit en bra morgon (okej, lunch... Måste verkligen få ordning på dygnsrytmen) vad gäller frukost och arbete. Fått några saker skrivna. Men nog om det. Ska betygsätta gårdagen:

Träning & Hälsa - 1/5
Åt varken nyttigt eller lite och inte tränade jag något heller.

Resor - 3/5
Tjänade inga pengar, men inte spenderade jag några heller. Dock använde jag mig av ett presentkort på onlinepizza som hade kunnat sparats till ett bättre tillfälle.

Företaget - 4/5
Fanns inte så mycket att göra, men det lilla som fanns tog jag tag i.

Utbildning - 4/5
Fick dåliga besked om en grej, men det spelar ingen roll. Jag pluggar för min egna skull, inget annat, och igår gjorde jag bra ifrån mig.

Skriva - 3/5
I samband med plugg skrev jag. Men inget mer. Det var dock rätt så mycket och därför ger jag mig detta betyg.


Sammanlagt blev dagen 3/5


Idag ska jag arbeta och jag planerar att inte spendera några pengar. Oh-wie! Jag ska iväg och gymma och planerar att äta lagom nyttigt. Oh-wie! Ska försöka ta med mig någon bok att läsa, antagligen skönlitterär, men utbildning lär det annars inte bli så mycket av. Och skriva har jag redan gjort lite, och mer är att komma den närmsta kvarten. Oh-wie!

Som avslut på detta kommer här en bild:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar