tisdag 19 juni 2012

Can I get much higher?

Träning & Hälsa - 5/5
Åt lite cheesecake och annat onyttigt, men FUKK va' jag tränade bra!

Resa 4/5
Spenderade inga pengar och tjänade lite.

Företaget 5/5
Jobbade en hel del!

Ubildning 3/5
Pluggade, men lät massa annat komma emellan.

Skriva 2/5
skrev lite som en del av arbetet, men annars kasst.


Kebabpizza på mitt fat, det går bra nu!

Tråkiga uppdateringar. Jag har inget intressant att skriva. Igår var en väldigt bra dag och jag önskar att alla dagar kan vara lika bra. Jag börjar få pli på mig själv igen och ordning och reda, men det gnager mig att veta att det kan ändras när som helst och att jag känner mig maktlös inför det.

Det är dock skitsamma. Nu kör jag på så länge det går och när det ändras så får jag kämpa för att få tillbaks mig själv på rätt bana igen.


"I think of myself as a intelligent and sophisticated person,
with a soul of a clown,
that pops up at the most crucial moments,
and ruins it"
- Jim Morrison


Och det är allt jag har att skriva idag, iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar