tisdag 5 juni 2012

Tack. Och hej igen

4036 sidvisningar har den här obetydliga bloggen åstadkommit. 4036st är ca 4000 för många, med tanke på hur babblig den är och till bredden fylld av narcissistiskt nonsens.

Trots de seanste fyra veckornas inaktivitet loggar det dagligen in ca 5-6 st läsare som hoppas på något nytt. Och sedan dessa fyra veckor har de blivit besvikna.

Jag har helt klart fått fler läsare än vad jag förtjänar, och jag har alldeles för tydligt levererat sämre än vad Ni förväntat och förtjänat.

Det kräver en förklaring och där finns en. Jag startade denna blogg som ett sätt att organisera mitt liv, som då var en enda röra. Trots den röran var jag tvungen att prestera och upprätthålla flera bollar i luften samtidigt. Att ha ett ställe där jag kunde samla, organisera och skriva ner allt var ett utmärkt sätt att handskas med det.

I takt med att bloggen fortskred började jag få ordning på alltsammans och långsamt försvann behovet att organisera mig själv via en blogg vilket ledde till att mina uppdateringar blev färre och färre, tills de en dag uteblev helt och hållet.

Jag hade examinerat, fått ordning och reda. Trodde jag. Fyra veckor efter kastar jag in handduken, konstaterar att kaoset och oordningen är tillbaka och plockar fram bloggen ur hyllan igen. Fyra veckor efter är jag redo för en nystart. Denna gång lovar jag att hålla på åtminstone ett år, om så till livets slut. Toppen ska nås, livet ska lekas och saker ska göras och aldrig tidigare har jag haft ett bättre redskap än denna blogg och jag tänker inte begå samma misstag som innan, vilket var att sluta skriva.

Som tack för att Du letar dig hit på daglig basis och som en ursäkt för att jag varit så dålig på att underhålla dig kommer här ett videoklipp som jag snickrade ihop för en vecka sen. Den betyder egentligen ingenting utan är mer gjord för skojs skull. Med det skrivet är den fortfarande väldigt cool. Med allt det skrivet vågar jag avslöja att det nog allt döljer sig en minimal möjlighet av sanning bakom den också.

Men det får tiden avgöra!

Mvh
 - Alexander S.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar