onsdag 6 juni 2012

Onsdag calling

Börjar dagen (jag vet, det blev sent) med en bedömning av gårdagen:

Träning & Hälsa - 3/5:
Jag tränade jävligt bra och har sovit ut ordentligt. Dock åt jag inte alls nyttigt!

Resor - 1/5:
Jag slösade inte jättemycket pengar, men det jag slösade var på att äta ute 3 gånger, och två öl på krogen. Inget av det var värt pengarna (en öl hade räckt, då jag körde bil, och att äta ute var bara onyttigt och dumt) och därför blir det dåligt betyg.

Företaget - 4/5:
Satte mig ner och ordnade det jag kunde ordna. Ger mig ingen fullpottare då det inte fanns så mycket att göra just igår och därför känns det fel.

Utbildning - 1/5:
Gjorde i stort sett inget på den här fronten igår.

Skriva - 4/5:
Skrev två bloggposter som jag är nöjd över. Ingen fullpottare då det bara var bloggposter och inget med litterärt värde.



Så! vad har jag att göra idag? Ska springa på gymmet. Skriva klart två arbeten (de är nästan färdiga) och skicka in dem. Ordna lite till med Företaget. Påbörja ett till skolarbete...

Nej fy. Det blev en hel del. Jag börjar med att skriva klart två arbeten och ordna med företaget. Dessutom måste jag äta något, fortfarande inte fått i mig någon mat alls för dagen!

 - Alex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar