tisdag 12 februari 2013

Dag 43: Mitt i mitten.

Det har gått 43 dagar sedan nyår. Låt oss se vad jag åstadkommit:

1) Har bytt jobb.
2) Har kommit igång med träningen (njäää, från och till beroende på var jag har varit)
3) Kommit igång med skrivandet
4) Läst ut 2 böcker (inne på 3e)
5) Kommit igång med programmering

Mycket "kommit igång". Inte alls något att känna mig stolt över... än. Tålamod är nyckel här.


Nåväl. Träning.

Igår hade jag för många saker i huvudet och blev lat framåt kvällen och skippade Gym. Idag stack jag dit som bland det första jag gjorde och körde ben.

Ska börja köra ben i början av veckan. Det är alldeles för viktigt för att komma i slutet då man (vid bra skötsel) enkelt kan rationalisera bort det!

Och så(!) var det med det!

Bra jobbat, din tölp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar