lördag 2 februari 2013

Dag 33: A week of unfortune and infame

Den här veckan har varit bra och dålig.

Jag önskar jag kunde vara mer stolt över min prestation vad gäller träning och kost, men det kan jag inte. Jag har inte ens orkat bry mig. Istället har jag fokuserat på jobb, skrivande och att ha kul med min kollega på min näst sista vecka.

Det finns också en risk för att något hände i tisdags kväll. Jag kunde inte somna och var uppe till väldigt sent och grubblade på livet och undanträngd ångest. Jag måste lära mig handskas med detta på bättre sätt.

Att skriva är gud.

Det mest positiva i mitt liv för tillfället är skrivande. Jag älskar det och gör det mycket. Redigerar, skriver, läser om skrivande och tänker på det hela tiden.

På grund av den här veckans inaktivitet känns det fel att skriva följande, men jag är också väldigt nöjd över min kärlek till träning. Äh, fuck it - ska ringa receptionen nu och fråga om gymmet har öppet... Ge mig en sek.

Stängt. Fuck.

50 sit-ups, 25 breda armhävningar, 15 täta, 10 med händerna ihop. 50 knäböj. Så fort detta är skrivet så kör vi.

Inför nästa vecka

Jag vill se på Super Bowl imorgon. Jag har planerat med D och ser fram emot det. Men jag är rädd för vilken start på nästa vecka det kommer ge mig. Det är sent på natten och slutar tidigt måndag morgon.

Dels behöver jag vara tillgänglig på mitt nya jobb, tvätta, träna och åka till Landvetter för att lämna in en bil.

Scratch that last part, jag löste precis så att det ordnas redan på söndag.

Hursomhelst. Månadsmålen för februari startar 4-real på måndag. Get that dirt off your shoulder!


Jag kan inte lämna dig i en vecka utan att du slarvar... Nu är jag arg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar