måndag 18 februari 2013

Dag 49: Bra måndag

Tja!

Vaknade fem och stack till jobbet. Efter det åkte jag till morsan och åt och hämtade hem ett skrivbord som jag sen skrev i 90minuter på. Jag skrev på en ansökan till ett jobb som copywriter för alpresor.se.

Jag känner mig pressad eftersom det är löpande antagning (de kan alltså hitta en person att anställa närsom!) så ska wrap it up imorgon och skicka iväg det! Jag är dock väldigt nöjd med det jag fick gjort idag.

Framåt 18:00 kom brorsan över och åt medan jag skrev och vi stack till gymmet halv sju och körde ett stenhårt benpass. Good Lord, kan knappt gå nu.

Efter det handlade vi kvällsmaten som blev fantastiskt simpel:

250g Tonfisk
500g Keso
1 halv rödlök
1 paket bacon 
1 halv gurka
Gräslök, provencale, dill och citronsaft.

Vi stekte baconet och rörde ner allt i en bunke och åt direkt ur. Ruskigt gott!

Och det är min dag det!

 - Alex.


I. Love. TONFISK!


2 kommentarer: