tisdag 26 mars 2013

Moments of youth

Vi drack bärs i solen. Glasögonen på, gitarrerna framför oss. Det var den bästa tiden.

Det är synd att man växer upp. Inte att man blir äldre, bara att man blir sämre. Sämre på att planera in tid för njutning. Tid för att slappa och ha kul. Det bara händer, åtminstone var det så för mig. Jag kunde inte finna balans och var tvungen att välja. Get serious... Or die tryin'.

Den här våren och sommaren ska vara annorlunda.

Jag ska inte jobba mindre eller festa hårdare. Bara ha mer kul. Spendera mer tid med människor jag älskar.

Se det som ett löfte. Mitt löfte till dig. Till er.

Det ska bli ett bra år. Ett att minnas (och inte för att man inte kan minnas det).

Peace out.
 - Alexander Sopov


2 kommentarer:

  1. Vi får ta en picknick med hojjen i sommar helt enkelt ;) / Erik

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och folk undrar varför jag lägger ner min tid på att blogga..! :D

      Radera