torsdag 14 mars 2013

On my Playlist #1

Vad för musik lyssnar du på?

När människor ställer den frågan så förväntar de sig svar som "jag lyssnar på rock" eller hiphop, eller något annat.

Det är en efterbliven fråga.

Vad för mat äter du?
Jag äter enbart Italiensk mat. Svensk husman, Thai och allt vad det heter resonerar inte med mig.

Get it?

Självklart kan man brinna för något så mycket att inget annat är bra nog. Men så är inte fallet för mig, varken med musik eller mat.

Jag gillar dock Hiphop.


Det går i perioder och jag gillar olika musikstilar av olika anledningar. De senaste åren har Hiphop hittat hem i mitt hjärta igen och det känns bättre än någonsin. Nedan följer en lista på några av de låtar som jag i nuläget lyssnar mest på (i ingen särskild ordning alls).


Länkarna leder till Youtube. Använder du Spotify så har jag ordnat en spellista åt dig. (OBS! Wishin - Rittz finns ej på Spotify)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar