fredag 15 mars 2013

Vad gillar du?

Tack för att du läser

Jag ser att jag verkar ha ca 30 regelbundna läsare som dyker upp på sidan regelbundet fastän jag inte har delat med mig av inlägg på Facebook eller ens uppdaterat över huvud taget.

Det ska du ha tack för!

De senaste två veckorna har jag varit aktiv med att skriva och försökt göra det intressant för dig som återkommande läsare. Det vore ovärderligt om du kunde svara på några frågor.

Redo? Då kör vi!


  • Vilka inlägg har varit bra? Intressanta?
  • Vilka har varit mindre bra? Varför det?
  • Vad skulle du vilja att jag skrev mer om?
  • Vad får dig att komma tillbaka och vilja läsa?
  • Vem är du? Du måste inte avslöja, men det är alltid kul att veta :)

Det är allt jag har för idag. Jag hoppas jag får några svar då det hjälper mig bli bättre och leverera bättre inlägg för dig som lägger ner tid och energi på min blogg.

Mvh
 - Alexander Sopov.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar