tisdag 21 februari 2012

Dag 2 - Why do we fall, Master Wayne?

Så. Med tanke på att jag har lagat och ätit mat (och inte hunnit borsta tänderna och annat) så kan jag räkna kort med att jag är ca 45min efter i mitt schema. Eftersom jag bestämde mig för att dra av 1h och 15min från plugget så är jag, med det i åtanke, en halvtimma före! Hur den halvtimmen spenderas återstår att se.

Kanske väljer jag att plugga en längre stund, eller att handla mat (mjölken är slut!) eller att gymma lite längre.

Kanske kan jag lägga tio min var på alla tre.

Peace!




Frukosten blev en hallonsmoothie med lite müsli i.
Kycklingwok med ostronsås. Ingen aning om hur såsen är, men tror inte att den är så farlig.
Resten i woken är dock nyttigt.


Passade även på att äta som komplement till frukosten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar