onsdag 22 februari 2012

Dag 3: Wake-up call

Att stressa sig in i sömn kl 1 varje natt har visat sig vara svårt. Lade mig direkt när jag kom hem igår men lär inte ha somnat förrän tidigast kvart i 2. Därav har det varit ännu svårare att vakna klockan 8 och idag vaknade jag halv 9 och har varit sängliggandes med laptopen tills nu.

Ligger fortfarande i sängen, men ska resa mig... Nu.

Idag måste jag ta mig itu med lite skatteärenden och detta delar jag upp i två delar. Den första delen, som jag gör idag, är att läsa på så att jag kan det jag ska göra utan och innan. Den andra delen, som jag tänkt göra på lördag, är att redovisa allt och bli helt färdig med det.

Med andra ord ska jag sätta mig ner och börja läsa till kl 12. Sen ska jag plugga.


Jippie kai yay.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar