fredag 24 februari 2012

Dag 4: Sammanfattning

Okej. Så det jag skrev förut på jobbet hade inte publicerats så jag fick publicera det nu istället.

Hursom. För att sammanfatta dagen så har det varit en ren katastrof. Jag skulle ha gymmat efter jobbet bestämde jag mig för men fick reda att jag måste börja kl 12 imorgon och hinner därför inte.

Hur gör jag då?

Så här kommer mina tre kommande dagar att se ut:

Imorgon ska jag vakna kl 8. Äta frukost. Dra till gymmet (vara där senast halv 10!!!). Dra till jobbet. Komma hem från jobbet runt 23:30 och sova. Måste också komma ihåg att ringa Jakob och önska honom en trevlig resa!

På lördag ska jag vakna kl 06:30. Äta frukost. Sticka till jobbet. Komma hem från jobbet runt 3-tiden. Tvätta och läsa mer om skattegrejset som jag har att göra. Runt 16:00 ska jag laga mat. Klockan 17 ska jag till gymmet. Och runt 20-21 ska jag träffa polare.

På Söndag behöver jag bara göra klart skatten och sen chilla.

Två dagar har varit KAOS nu. Jag kan rädda veckan genom att sätta i högsta växeln de kommande 2 dagarna.

 - Alex


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar