tisdag 28 februari 2012

Dag 9 - A ´Photoshop'ed day

Japp. Då har dagen nästan varit perfekt. Men i lite omkastad ordning.

Jag kände mig väldigt seg. Och hade inte lust för någonting. Så jag bestämde mig för att göra det enda vettiga - läsa en bra bok.

Tre timmar senare är klockan 2 och jag ligger i badkaret och har läst ut hela Främlingen av Albert Camus. Bra räddning, tänker jag och känner mig stolt och på bättre humör.

Går ur badkaret, känner mig seg och hängig men bestämmer mig för att sträcka på mig och diska och städa för att vakna till.

När det är klart kände jag att jag nog kan ta mig till gymmet i alla fall.

Sagt och gjort kämpade jag igenom ett ordentligt pass och tog god tid på mig och hann göra allt ordentligt, vilket leder till att jag gärna klassar det som en 8/10!

Och så här ser man då ut efter ett sådant pass.


Halv sju är jag hemma och lagar mat. Det resulterade i otroligt god Baconlindad Kycklingfilé med ris och Paprikasås.

Tjock som jag är hann jag inte komma på att fota innan jag började glafsa i mig.
Siri är dock, som man ser, väldigt mer graciös med sådant.


Så dagen är nästan perfekt. Det enda som saknas är pluggande inför högskoleprovet...

Men men. Inget kan ju vara perfekt... Eller?

Jag tänkte väl det. Ca 80min plugg hinner jag med innan kvällen
avslutas med en film.


Today was a good day.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar