söndag 19 februari 2012

Go The Distance #0

Hej...

Detta är mitt utrymme för att föra Journal och hålla fokus på vissa bitar av mitt liv. Huruvida jag kommer att föra vidare det jag skriver här eller inte vet jag inte. Just nu är det till för mig själv.

Tanken är att jag varje morgon och varje kväll ska föra journal på några rader där jag skriver ner hur saker och ting har gått.

Utan att fördröja ser mitt schema för de kommande 4 veckorna ut så här:





Med andra ord ska jag vakna klockan 8 varje vardagsmorgon och det viktigaste är att jag åtminstone GÅR till gymmet OCH pluggar i MINST en timma varje dag!

På Onsdagar ska jag syssla med mitt Företagande, vilket för tillfället är att avsluta allt i min nuvarande verksamhet så att jag kan börja på nytt med ett samarbete som jag inlett med en vän.

Varje dag ska jag vid något tillfälle också posta upp en bild på min kropp. Bara ifall att. Kan bli kul om (NÄR!!!) jag gått ner till min idealvikt att kunna se transformationen dag för dag.

Målet är att om 4 veckor väga 93kg (måste köpa en våg!!!) med ca 13,5% kroppsfett och att jag ska ha pluggat inför Högskoleprovet som är om 6 veckor. Detta är alltså bara delmål (jag ska ner till 5-6% kroppsfett och jag siktar på att skriva 1.7 på HSP).

Det är allt jag har att skriva nu.

Önskar mig själv lycka till!

Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar