fredag 19 april 2013

Du är vackrare än vad du tror

Många frågar varför jag döpte min blogg till The Ugly Ones. Vill jag bara att fula människor ska läsa? Är det bara relevant till fula människor?

Svaret är nej. Jag tror att vi alla känner oss som den fula ankungen på ett eller annat plan. Alla har vi områden vi önskar att vi kunde vara delaktiga i men som vi (pga rädsla) känner att vi inte platsar in .

Snygg-klubben är ett sådant exempel. Och jag är övertygad att alla människor kan vara vackra.

Förra månaden skrev jag ett inlägg om självförtroende där jag förklarade att det baseras på vad du tror är fakta om dig själv.

Hur vi ser på oss själva skiljer sig många gånger radikalt från hur andra ser på oss och många människor (framförallt kvinnor) lider onödigt mycket av detta.

Tror du mig inte? Se då filmen nedan. Den är tre minuter lång men har potential att förlänga ditt liv med flera år. Så fantastiskt smart och vacker är den.





Välkommen till The Ugly Ones. Här är alla vackra. Här passar alla in. Här nöjer vi oss med att du är den du är och vi gör allt för att hjälpa dig bli bli den bästa du kan vara.

Mvh
 - Alexander Sopov

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar