torsdag 18 april 2013

Lycka mellan två fingrar

VARNING! Om du är hungrig och utan omedelbar tillgång till mat råder jag dig att spara detta inlägg till ett senare tillfälle. 


Jag gillar mat. Vilket är problematiskt med tanke på att jag också gillar kvinnor. Vilket är problematiskt eftersom kvinnor föredrar att man inte är jättetjock (med undantag för vissa män som får det där att funka like a boss!).

Hur gör jag då om jag vill stoppa i mig hamburgare?

Well... Det är faktiskt inte alls särskilt svårt.

Först och främst: Hjortfärs till burgarna är både fettsnålt och nyttigt. Ekologisk ost och bacon är även det proteinrikt och innehåller relativt bra kvalitetsfett. Den sista riktlinjen till en nyttig burgare är också min favorit: Enorm andel kött jämfört med bröd.

På så sätt blir det hög proteinhalt, bra fetthalt och minimalt med socker och kolhydrater.

Nu har jag babblat så det räcker. Här kommer bilderna:
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar