tisdag 16 april 2013

Jag behöver DIN hjälp!

När man frågar människor om de är duktiga på att laga mat brukar de som är kassa svara "Nähä, jag kan inte ens koka ägg!".

I mitt fall är det tvärtom. Jag är grym på att laga mat - men jag kan ta mig fan på inte koka ägg!

Jag vet inte om jag kokar dem för länge eller i för hög temperatur, men skalet fäster sig alltid på äggvitan och gör det omöjligt för mig att skala jävlarna utan att halva ägget ryker med i papperskorgen!

Så(!) därför utlyser jag nu hjälp om detta!

Jag gillar mina ägg hårdkokta. Hur länge och i vilken temperatur bör de kokas?

Vänligen,
 - Alexander Sopov

Feelin' lucky, punk?

1 kommentar:

  1. Okay lillebror få se, jag skulle kunna skriva massa ord men jag tror att ha detta visuellt är till större hjälp.

    http://www.youtube.com/watch?v=zf7i2iIJwFc

    lycka till !

    /Mack

    SvaraRadera