söndag 7 april 2013

The Fairy Tale of Prague

Vad ville han?

Han frågade om jag ville köpa kokain. Händer sånt ofta eller?

Aah, alla inkastare är langare.

Lol.

Omringad av gamla byggnader och torn som väcker tankar till Disney och samtidigt bli frågad om man vill köpa knark gör något med dig. Det skapar en surrealistisk känsla som slår omkull illusioner från barndomen.

Jag finner det inte skrämmande. Inte obehagligt heller. Saker är som de är.

Vilket är fett intressant.

Prag har varit jättekul och jag mår prima. En välbehövlig paus från all stress där hemma. Och billig booze.

Jag är glad och nöjd. Jag älskar att vara här men det är dags. Imorgon åker jag hem och jag längtar.

Laddad och redo, nu börjar slutspurten inför sommaren!

 Alexander S.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar