måndag 28 januari 2013

Dag 28 - Gone but not away

Vi körde i timmar längs skogar och sjöar, över snötäckta vägar och genom mörk dimma. Klockan var 03:40 när vi kom fram till Oskarshamn inatt. Två timmar senare låg vi och sov.

Det är trevligt här. Eller ja, det vet jag inget om, men Hotellet är väldigt trevligt. Både frukost och kvällsbuffé och den sistnämnda var bland det bästa jag sett. Dessutom är det gratis.

Det leder mig in på träning & kost. Jag har slagit till med två fantastiskt bra veckor! Fem hårda pass per vecka och relativt bra skötsel av min kost. Jag var rädd för att min streak skulle avta, men icke!

Hotellet har visserligen inte ett gym, men de samarbetar med ett i närheten. Det kostar 50kr per tillfälle och jag väljer därför att göra mina sex pass till tre långa. Jag tänker köra både gym och HIIT (HögIntensiv IntervallTräning) på varje pass uppdelat på måndag, onsdag och fredag.

Måndag..? Det är ju måndag idag?!

Jag har precis tränat, ätit och duschat och därmed är 1/3 av veckans träningsmål uppnått!

Det är snart Februari. Imorgon ska jag skriva ner mina delmål för årets andra månad och jag undrar hur högt jag bör sätta ribban. Dessutom funderar jag hur jag bör utveckla mitt bloggande.

Med det sagt önskar jag mig själv (och Siri och Jakob eftersom ni tycks vara mina enda två läsare) en trevlig kväll!

Mvh
 - Alexander S.

Hulken är tvungen att rädda en planet. Istället håller jag ett öga på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar