måndag 7 januari 2013

Day 7: A small beginning...

Har egentligen inte mycket att skriva. Precis när jag skrev det undrade jag om det var sant. Bör jag kanske ventilera fler tankar än statistik här? Bör jag kanske ta steget och bli lite... personlig?

Jag mår väldigt bra, trots att mitt liv är kaos och jag inte alls är nöjd med flera saker. Jag är väldigt nöjd över mig själv och vem jag är. Jag har levt ett liv som lärt mig mycket och även om det har kostat mig mer än vad jag har råd med så känns det bra att ha gjort det.

Jag är också väldigt bra på att upprepa misstag. Somliga kallar det för att aldrig lära sig, men jag vettefan om det stämmer på mig. Jag tror att jag lär mig lite av varje misstag och för varje gång jag upprepar ett lär jag mig lite mer. Det är långt ifrån tillräckligt, men inte heller hopplöst.

Nåväl. Det var lite meningslöst ventilering... (hm, undrar om jag helt enkelt inte är bekväm med att vara personlig och öppen på en offentlig blogg, trots att jag inte sprider den aktivt?)

Jag tränade nyss. Kom på att jag måste bli bättre på att ta foto efter träningen - det kommer ju vara fantastiskt kul att titta på om 3-4 månader. Hursomhelst gjorde jag ca 55 armhävningar och lite andra övningar. Det var riktigt oinspirerande att försöka få till ett bra pass när jag hade i princip noll utrustning, men jag gör mitt bästa.

Det var allt. Ska vakna kl 5:15 imorgon och gå på promenad.

 - Alex


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar