torsdag 3 januari 2013

Day 3: I did it not

Yup... Hemma från jobbet, städat undan lite (långt ifrån allt!) och väntar fortfarande på att en kollega ska komma förbi med lite skit... På det är jag trött i skallen och kombinationen leder mig till 0 sug att dra och springa - om det ens är möjligt då jag väntar på kollegan. Jag får helt enkelt accept defeat...

På detta är jag ubersugen på pizza och har bestämt mig för det med. Varför strå salt över såren, kan man fråga sig och svaret är att jag vet inte. Jag är jättehungrig och pallar inte fixa käk och varit sugen på pizza hela veckan... Jättekasst, jag vet. But I rather live telling the truth or be judged by my pizza eating habits, typ.

Nåja. C ya later, alligator.

Detta är sååååå bad... BUT I WANT IT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar