fredag 11 januari 2013

Day 11: I'm out of touch

Okej. Så jag har inte skrivit sedan måndags. Detta ser inte bra ut.

En, relativt godtagbar, ursäkt är att jag har skrivit annat. Rätt så mycket annat också. Skrev en artikel och igår lekte jag med en historia.

Det är dock inte godtagbart. För när jag inte skriver på bloggen (eller i min journal, vilket jag låtit bli att göra väldigt länge nu!) så kommer jag av mig. Tappar fokus och allt sånt där man helst ska undvika när man försöker nå viktiga mål. Och visst fan har jag gjort det. Har hittills inte mediterat en endaste gång på hela veckan och träningen har... Stagnerat.

Jag blickar därför framåt och sätter en påminnelse i huvudet att alltid skriva här två gånger om dagen och gärna komplettera i min journal.

Sådär! Då var det allt.

Mvh
 - Alexander 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar