tisdag 1 januari 2013

Day 1: Not the beginning of my dreams

Nyår var ju... Inte alls som planerat. Efter tolvslaget åkte vi till en hemmafest för att säga hej. Väl där har en polare ramlat och fått sin axel ur led. Vi kör honom till sjukhuset och när klockan är halv fyra är vi tillbaka på festen.

Istället för att säga hej då fastnar jag och kommer inte hem förrän halv sex.

Idag vaknade jag klockan tolv för att tvätta och upptäcker istället att jag är sjuk. Extremt sjuk och hängig.

Lägger mig i badet och läser bok. Sen går jag igenom lite jobbansökan och annat. Därefter går jag på bio för att se Bilbo.

Kom hem precis och har städat undan från förfesten min bror hade här igår.

Allt som allt var det inte den starten jag hade hoppats på, å andra sidan fick jag läst en hel del och ordnat annat som är bra att fixa. Med andra ord känns det ändå som att jag gjort "det bästa av situationen" så att säga. Dessutom har jag skött kosten :)

Nu hoppas jag bara på att friskna till så att jag imorgon vågar mig iväg till gymmet. Det vore... Awesome.

Ciao.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar