måndag 7 januari 2013

Day 6: My birthday + Recap

Uuuuuuff... Sedan fredags har jag varit uppe i varv non-stop... Recap.

Fredag:
Vakna och åkte till jobbet. Efter jobbet åker jag hem och känner mig seg. Några vänner som jag verkligen velat träffa ringer och jag bestämmer mig för att träffa dem efter gymmet. Åker iväg och gymmar (högintensivt intervallträning med cykel... Lätt 10/10 i effort då det tog mig en kvart att gå nerför trappan efteråt) och åker sedan in till stan för att umgås med dem. Det var fantastiskt trevligt men jag kom inte hem förrän kl 03:00.

Lördag:
Vaknar 08:30. Åker till jobbet. Efter jobbet är det hem till Mamma för födelsemiddag med bröderna och familjen. Sjukt trevligt och Karins äppelpaj förtjänar verkligen en eloge! Efter middagen åker jag på dejt som var så trevlig att jag inte kom hem förrän 04:30 (och ett år äldre)...

Söndag:
Dario väcker mig 08:30 med Tårta, Juice och Donuts. Riktigt najs, trots att jag ville gråta av sömnbrist. Åker till jobbet. Efter jobbet är det Julmiddag (Ortodoxa firar Jul på trettondagsafton). Efter det åker jag kors och tvärs genom Göteborg för att lämna tjänstebilen och hämta upp en annan. Klockan är 21:30 när jag kommer hem och från det tills nu har jag städat mitt hem och packat inför Skövde imorgon...

Och det var mina senaste tre dagar det! Inte alls konstigt att jag inte hunnit skriva på bloggen eller överlag kunnat följa mina planer.

Jag måste verkligen sova så jag går igenom detta snabbt. Jag åker till Skövde imorgon och mina delmål för Januari dikterar följande:

Armhävningar, sit-ups och alla andra övningar jag kan göra SKA jag göra och skriva ner. Jag struntar i att göra det varje morgon och gör det istället mån, ons och fre och siktar på morgonpromenader tis, tors och lör.

Inget godis eller annat snusk (note to self: ge donuten som blev över till Kallberg!) mån-fre. Ha alltid med vattenflaska & proteinpulver och drick regelbundet!

5min meditation före och efter sömn.

Läsa 45min mån-fre.


Detta är härmed min lag!

Sov gott och Gonatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar