tisdag 15 januari 2013

Day 15: Small progress but I'm getting there

Jag har en bra, men inte godtagbar, ursäkt: jag har skrivit mycket på på andra ställen.

Anledningen att det är en bra ursäkt: syftet med att skriva på den här bloggen är för att jag vill utveckla mitt skrivande.

Anledningen att det inte är en godtagbar ursäkt: det andra syftet med att skriva på den här bloggen är för att keep track på mina andra mål.

Hursomhelst. Igår var en fantastiskt produktiv dag och jag fick uträttat flera ärenden (bl.a. ett fantastiskt bra gympass). Ska jag fortsätta hålla fanan högt så behöver jag uträtta följande idag:

1) Skicka in papper för beställning av nytt körkort

2) Högintensiv intervallträning

3) Skicka in ansökan till två arbeten (speaking of which - jobbar i Göteborg i nästan två veckor nu!)

4) Kika på utbildningar

5)... Slappna av, för fan. Det är allt jag har att göra :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar