tisdag 3 april 2012

Dag 37: Keep on, keeping on

Jag hann inte skriva igår om träningen, men den gick bra. Jag avslutade med cardio, fast det gick lite väl snett. Jag körde på en annan springmaskin och råkade lägga hastigheten på för högt och även höjden på löpbandet. Jag körde med andra ord ut mig själv väldigt fort och cardiopasset blev väldigt kort.

Men men, läxan lärd som det ju heter.

Jag hann ta en bild igår och den kommer här:

Detta är alltså från Dag 36, Måndag.

Jag lyfte enbart 130 i marklyft. Jag har varit väldigt ojämn i den övningen och det har varit dels ont i knäna men också lathet som orsakat detta, men igår kändes det bra och om det håller i sig så siktar jag att öka till 150kg inom 5 veckor.




Så utöver detta har jag inte mycket att säga. Bröst, Axlar, Triceps idag och sen är det jobbet. Har skitmycket att göra pluggmässigt, och ska lägga mig tidigt ikväll för att ta mig an detta imorgon och resten av hela veckan.

NU KÖR VI!

P.s. Lax i ugnen är fett motiverande, det med!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar