fredag 20 april 2012

Gettin' Laid 2.0 - Vad ska man säga?

Oh boy. Vad har jag gett mig in på? Jag ska alltså på ett kort blogginlägg redogöra för vad man ska säga när man flirtar med en tjej...

Ja, du förstår själv att det bara kan bli löjligt. Tänk efter själv, hur skulle det bli om jag skrev ner "Säg x och sen säg y och avsluta med z"? Ni skulle springa omkring och upprepa grej efter grej tills dagen då tjejer kommer börja fråga ifall ni arbetar för ett dolda- kamera program.


Nej, då. Så tänker jag inte göra. Istället tänker jag som Jesus: "Ge en man en fisk och du mättar honom för dagen. Lär honom hur man fiskar och du mättar honom för livet".

Därför börjar jag med följande kontroversiella påstående: "Du kan inte, inte ha något att säga". Det går inte. Det är helt omöjligt att få slut på saker att säga...

Om du vill läsa resten av detta inlägg så finner du den på C-R's blogg HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar