torsdag 12 april 2012

Dag 46 - If it's a picture you want. Then. Then...

Tja bloggen. Hur mår Ni idag? mmm, jätte bra!

Dagens outfit är tre strumpbyxor och fem st push-ups och 250m höga klackar! Tror ni jag får kuk idag?


Okej. Jag fungerar bevisligen INTE som en modébloggare och lägger därmed ner det försöket.

Så, ingen update igår. Jävligt kasst och jag vet inte varför jag ibland inte orkar med att uppdatera. Blir väl bara så att jag skjuter upp på det och sen rinner det ut i sanden. Hursom, här kommer det.

Har en jävla träningsvärk i rygg och biceps! Fett bra är det. Eftersom jag förra veckan missade detta så började jag den här veckan med det och idag ska jag köra bröst och axlar.

Hursomhelst, gårdagens träning förtjänar en 9/10 då jag verkligen körde slut på mig själv. Så här i efterhand känns det som att jag hade kunnat ge den 10/10 men ärligt talat så hade jag kunnat kämpa liiiite hårdare med ryggen.

Hursom, slutet gott allting gott. LOVAR att komma med en update sen kring bröst, axlar och triceps samt en bild.

Mvh
 - Alexander S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar