måndag 2 april 2012

Day 43: Play time's over. Gettin' down to bussines

Yayya. Så förra veckan vart helt knas. Även veckan innan. För mycket att tänka på ledde till att jag försummade bloggen helt. Vilket, intressant nog, ledde till att jag förvärvade min tid bra mycket sämre än vad jag annars gör.

Lärdom: Den här bloggen hjälper mig verkligen.

Idag är jag inne på vecka 7 och ärligt talat känns det bra och dåligt. Min kropp har inte genomgått några stora förändringar precis, men den mår mycket bättre. Och min tidshantering är någorlunda bättre - jag känner mig faktiskt aningen mer produktiv!


Men nu är det dags att ta i med hårdhandskarna!

Jag hinner inte gå igenom värsta planeringen, eftersom jag måste på lektion. Men sammanfattat tänker jag säga att jag siktar på en viktminskning av ca 750g/veckan, vilket innebär 7,5kg på 10 veckor.

Direkt efter att jag vaknade vägde jag mig själv (yes, jag har köpt våg!). 100kg.

Jag gjorde precis en 3-punktsmätning som visade en fettprocent på 15,3%.

LBM är alltså: 84kg.

För att ha 7% kroppsfett behöver jag väga: 90,3kg.

Det borde alltså ta mig 10-15veckor för att uppnå detta.

Ska vi ge det ett ordentligt försök? Jadå!



- He came out with a phrase: He went from ashy to classy!

 - Alex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar