tisdag 10 april 2012

Day 44 - Up, up and away

Okej. Så de två senaste veckorna har varit knas. Jag syftar framförallt på sömnen som jag känt mig maktlös med att både somna i tid och att vakna i tid. Jag är försiktig med ord som "maktlös", jag hatar verkligen att använda mig av det, men jag har en lång och hård relation med just sömn och det är dåliga vanor som ligger djupt inom mig som sätter hinder. Med det sagt är det inte omöjligt, men att jag får mina perioder förvånar mig inte. Att de kommer med större mellanrum än tidigare ser jag dock som positivt.

Tre pass hann jag med förra veckan vilket är klart underkänt. Det i kombination med att jag knappt fotar mig själv längre är bad. Jag arbetade 4 pass och hade enormt mycket plugg (som jag aldrig hann bli klar med) plus att hela helgen spenderades med företaget. Kort sagt blev det för mycket för min ovana hjärna att handskas med och jag tappade fokus på det mesta förutom företaget eftersom det var lättast då jag arbetade med det i grupp.

Men i slutändan är det ursäkter och mig veterligen har ursäkter aldrig gett någon människa större muskler. Därför är det bara för mig att "get back up on that häst" och köra på. Det är Tisdag idag, men jag låtsas att det är måndag. Träningspassen blir alltså som följande:

Tis: Marklyft och Mage
Ons: Bröst, Axlar, Triceps.
Tors: Cardio
Fre: Rygg, Biceps
Lörd: Ben


And that's the way the cookie crumbles.

 - Alex

Lite morgonsemester är aldrig fel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar