måndag 26 mars 2012

Dag 36: Knockin' on Heavens door

Är aningen disorienterad. Har sovit... Länge. Vet inte vad klockan var när jag somnade men nu är hon nästan 14:00.

Jag har inte skrivit här på ett tag och det finns en anledning: jag har varit upptagen. Sedan i torsdags har jag pluggat men också förberett mig inför helgen. Jag höll nämligen i en IH (helgkurs från www.c-r.se) vilket innebär att jag föreläste i 15 timmar och var ute och "festade" både fredag och lördag. Igår slutade föreläsningarna 16:00 och direkt efter det åkte jag till fabriken för att hjälpa dem i deras övertid fram till 00:06.

Jag har alltså arbetat hela helgen och snittat in 4h sömn på två nätter. Jag behövde sova ut, fastän det kostade mig en lektion. Det får det väl ta och göra.

Så, vad mer kan jag säga om förra veckan? Träningen gick skitbra. Jag tränade Mån, Tis, Tors och Lör. Jag körde ruskigt bra cardiopass på samtliga pass förutom på lördagen då jag körde benpass och knappt kunde gå rakt efteråt.

Nu har alltså 2 veckor med fokus på cardio kombinerat med 2 styrkepass passerat. Nu ska jag kombinera cardio med mitt förra program. Alltså ska jag:

Mån: Bröst, Axlar, Triceps + Cardio
Tis: Marklyft, Mage/Bål + Cardio

Tors: Rygg, Biceps + Cardio
Fre: Lår, Rumpa, Vader + Cardio


Viktigt att komma ihåg den här veckan är att köpa kurslitteraturen för Filosofi A och Företagsekonomi B.

Utöver det är det plugg, plugg och plugg som gäller. Ikväll ska jag jobba fr.o.m. 18:00 så idag får jag INGET plugg gjort. Men imorgon börjar det. Då gäller det att jag håller mig fokuserad för att hamna i fas igen. Högskoleprovet är på lördag och jag ska spendera torsdagen och fredagen med att plugga på matematiken. Svenska ordförståelsen låter jag gå åt slumpen, engelskan fick jag nästan full pott på senast, likaså svenska läsförståelsen. Matematiken behöver jag öva lite på och två dagar räcker nog gott för att jag ska skriva ett bättre prov än senast.

Aight. Det är allt för nu. Här kommer ett foto på min frukost:

Kaffe, Hallon&Jordgubbssmoothie m. protein, havregrynsgröt och müsli och till sidan ett äpple i klyftor med keso och Kanel.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar