fredag 2 mars 2012

Dag 11: God natt

Jag läste igenom ingenmanslandsposten från igår. Detta kommer att gå bra. Det är lustigt hur man känner hopp när man har en plan, en plan som man vet BARA kan leda till något bra. Och det är mer lustigt hur ofta man sviker denna plan för gamla vanor.

Jag har bestämt mig för att göra annorlunda. Det är ju tanken med hela den här bloggen. Jag ska ur ingenmanslandet och följa planen. Imorgon ska jag vakna, sträcka på mig, tvätta ansiktet, äta frukost, fräscha till mig och meditera. För att sedan starta dagen.

Viktigt för mig att tänka på är att ta med bilen till gymmet då jag måste till lidl och handla baguetter, cremé fraiche och kvarg. Har kvar en burk skivad kebab från helgen och tänkte att jag kan göra kebabbaguetter av det.

När det väl är klart ska jag plugga i en timma.

Let's make tomorrow perfect, shall I?

 - Alex!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar