tisdag 20 mars 2012

Dag 30 - To hell and back again

Känslan som infunnit sig sedan igår har varit skräckblandad glädje. En känsla av att detta kanske är för bra för att vara sant och att jag snart kommer finna mig tillbaka i ett heltidsarbete i fabriken.

Det är bra. Det betyder att jag gör rätt i att plugga. Annars hade det inte känts så bra att det finns ett uns av skräck i bilden. Me likey.

Men, jag har inte uppdaterat Da Blog på ett tag nu och det beror på lite allt möjligt. Min flickvän fyllde som bekant 25 i Lördags och att spendera dagen med henne kändes oändligt mycket viktigare och roligare än att skriva på en blogg (fast jag lade upp ett par bilder!) och dagen efter, på Söndag, kan man lätt gissa att jag inte mådde särskilt bra.

Och igår var första dagen i skolan och som för alla gånger då något nytt är på väg att hända hade jag svårt att somna kvällen innan och hade inte fått i mig så mycket sömn. Jag kämpade med min första hemuppgift och sen lade jag mig. (hann få in ett gympass också!)

Så, that's egentligen all. Jag har inte lagt upp någon bild på min kropp på ett tag, vilket är synd då det finns en och annan rolig överraskning. Men men, det kommer nog senare idag.

Detta är sista veckan som jag kör cardio med lite tyngdlyftning för att nästa vecka fortsätta på mitt vanliga styrkeprogram med cardio tillsatt.

Jag har lekt lite med olika scheman, men inte kommit fram till något vettigt så jag låter det få vara så länge.

 - Alexander S.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar