fredag 2 mars 2012

Dag 12 - The road is long and I'm slipping...

Jag börjar tveka lite kring mitt schema... Jag blev färdig med gymmet en kvart senare än schemalagt. Sen åkte jag direkt och handlade och ordnade maten. När jag var färdig med det var klockan... 13:40.

Detta är inte hållbart, med andra ord. Jag behöver mer utrymme för allt. Dessutom behöver jag aningen bättre framförhållning med matlagningen. Det är sjukt onödigt att behöva handla på vardagarna när jag är så stressad som jag redan är.

Aja, imorgon så får jag göra om mitt schema. Jag lär dra ner på tiden från att vakna till att jag är på gymmet. Får helt enkelt stressa mer på morgonen.

En fråga som jag också behöver leka med är huruvida jag ska skära ner på gympass de sista två veckorna så att jag hinner plugga? Jag får fundera på det.


Så. Med det skrivet går jag vidare till gympasset. Jag körde ben men är inte alls nöjd. När jag var färdig och skulle gå till bilen så märkte jag att benen hade svårt för att bära mig, vilket är ett bra tecken. Men ändå. Jag hade ont i knäna och de börjar kännas mer och mer slitna för varje vecka. Jag vet inte vart detta kommer ifrån, men jag märker samtidigt att jag av träningen blir mer mjuk i dem. Jag tror därför att jag i 4-5 veckor framöver kommer att köra väldigt lugnt med ben. Lugnt som i varsamt och lätta vikter + flera reps. Får se vart det leder.

Här kommer då dagens bild:


 - Alex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar