fredag 9 mars 2012

Dag 19 - So long, lonesome.

Sorry, glömde lägga upp bild i Onsdags. Den kommer här:

Detta är alltså från Dag 17.

Samma dag lagade jag kycklingwok och tog foto på det. (Tjockisens motsvarighet till dagens outfit):



That's that.

Och igår spenderade jag tid med Företaget. Jag har fått boken som jag beställde och läste i den, vilket uppmanade mig att skriva en affärsplan, vilket påminde mig att jag vill skriva OM min affärsplan och dessutom på ett snyggare format. Sagt och gjort hann jag med det halvvägs.

Boken ser ut så här:

Jag vet, han ser fett creepy ut.
Vilket leder mig till Idag.

Vaknade upp klockan 9 och kände. Nej. Detta pallar jag inte. Somnade sent igår (mellan halv 3 och 3) och har sovit dåligt hela veckan. Satte om klockan på att väcka mig 40 min senare till vilket jag vaknar i ett jävla kliv, sträcker på mig ordentligt och svingar på armarna så att jag råkar knocka ner en ljuslykta från taket. Med andra ord kommer jag att få stryk av min flickvän. =/ (Siri, om du får reda på detta av att läsa här så säger jag bara förlåt, vågar inte konfrontera dig än!)


Hursomhelst. Jag har att välja mellan gym eller plugg. Jag borde välja plugg. Det är smartast att välja plugg. Men jag undkommer inte att jag faktiskt fått ett så fint momentum på gym och att jag från början prioriterade gymmet högre än plugget (pga att jag från början tänkt börja på chalmers först 2013).

Det blir alltså gym. Slå mig, nedvärdera mig och spotta på mig. Jag förtjänar det. Fåfäng spegelbög som nojjar över beach 2012 förtjänar det. Särskilt då han är ful som jag. (har jag klankat ner på mig tillräckligt för att rättfärdiga att jag väljer gym, nu? Tack)

Så är det. Bild på dagens frukost:
Jag tror inte på Kaffe. Inte när jag har Powerking hemma, iaf.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar