fredag 16 mars 2012

Dag 26 - I'm tired like. Like... I dunno.

Det har varit en väldigt seg vecka. Egentligen inte, då den ändå har varit väldigt produktiv, men jag själv är trött och seg.

Dels har jag inte sovit särskilt mycket och på jobbet har det varit... Jobbigt. Som dagen innan julafton när man var barn. Tiden kröp framåt, stannade till då och då och sömnen uteblev.

Så har det varit för mig. I en vecka.




Men ja, jag överlever. Idag är sista dagen som heltidsanställd och sedan väntar ett liv i frid och fröjd. Tror jag. Åtminstone till en början. Jag har nämligen slagit fast helt och hållet vad det är jag ska plugga.

Fram till sommaren blir det följande tre kurser:

Historia A.
Filosofi A.
Företagsekonomi B.

Vart är Fysik B? Faktum är att jag inte kommer att läsa det förrän efter sommaren. Och anledningen bakom det är återigen vuxenutbildningen som har ett ansökningssystem som inte verkar hålla. Jag sökte ju som bekant kursen igen inför kurstarten 23e April. Men då blev det nekat eftersom jag redan var "antagen på för många kurser".

Att jag visste om detta i förväg och därför lämnat återbud på de flesta kurserna, det tycks inte ha kommit med.

Irriterad, trött och på allmänt humör att strypa någon valde jag att it's not meant to be och därför istället läsa kursen på hösten.

Utöver detta kan jag säga att jag igår inte hann gymma och att jag ska göra det idag och även imorgon. (om jag hinner imorgon, min baby fyller nämligen år då!)

Aight. Peace out, a-town och sånt.

Googlade på Ugly Usher.
Detta kom upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar