lördag 3 mars 2012

Dag 13 - hey hey hey, work it everyday

Japp. Då har jag spenderat hela dagen i arbetets tecken. Har ordnat i stort sett allt pappersarbete i mitt företag, vilket började som ett helvete men slutade som ett roligt detektivarbete (var lite fel här och där som fick rättas till).

Är sjukt nöjd och ska lägga den här stolta känslan i minnet till onsdag då det återigen är dags att besöka bokföringsträsket för att sammanställa allt så att jag kan lägga det bakom mig och börja om från nytt.

Det är allt jag har att säga. Kort och gott. Smått och nått. Dibb daba-dopp. Yippie kay-yey. Im-sala-bim. (Ja, det är dags att du inser att min blogg är väldigt tråkig). Abra ka-dabra. Sesamfrö.

Åh sushi!

Aja. Nog om det. Här kommer en bild från dagen:





Regional manager...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar